BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

1 Ocak 2011 Cumartesi

BFF - En yakın arkadaş

I have a BFF name of ''D.''
She mades my lifes every-single-day.
I love her more than color of orange , my brother , chocolate , teenage movies , chanel bracelets....etc.
I love her more than my life.
We met at skype and never seen eachother but believe me : it makes us close!
She is my life , my soul , my heart.
I love you ''D.''

Have you got a BFF like her? -SECRET

--

''D.'' adında bir en yakın arkadaşım var.
Hergün günümü güzelleştiriyor.
Onu turuncudan , abimden , çikolatadan , gençlik fimlerinden , Chanel bileziklerden....vs. çok seviyorum!
Onu hayatımdan çok seviyorum.
İnternette tanıştık ve hiç görüşmedik ama inanın bana : bizi yakın tutan bu!
O benim hayatım , ruhum , kalbim.
Seni seviyorum ''D.''

Sizinde böyle bir arkadaşınız var mı? -SECRET

0 yorum: